Мектеп психологының парақшасы

 

БАЛАЛАР МЕН ЖАСТАРҒА АРНАЛҒАН 150 ҰЛТТЫҚ СЕНІМ ТЕЛЕФОН ЖЕЛІСІ ТӘУЛІК БОЙЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК
ОТБАСЫ, ӘЙЕЛДЕР МЕН БАЛАЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУҒА БАЙЛАНЫСТЫ «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ 111» БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫ

Мақсаты: оқу процесі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтау үшін оңтайлы жағдай жасауға ықпал ету.

Міндеттері:

  • Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
  • Оқушыларға ересектер әлемінде бейімделуге, белсенді өмірлік позицияны таңдауға, қазіргі қоғамдағы бейімделу қиындықтарын жеңуге, саналы түрде мамандық таңдау дағдыларын дамытуға көмек көрсету.
  • Ата-ананың құзыреттілік деңгейін арттыру, баланың дамуына оңтайлы жағдай жасауда ата-ананың рөлін белсендіру.
  • Ұжымда қолайлы психологиялық климатты құру және сақтау, мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамыту.

 

Психологиялық қызметтің жұмыс бағыттары

  1. Диагностикалық жұмыс
  2. Коррекциялық-дамыту жұмыстары
  3. Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер, мамандармен консультациялық жұмыс
  4. Психологиялық ағарту және алдын алу жұмыстары
  5. Дарынды оқушыларды дамыту процесін сүйемелдеу
  6. Кәсіби бағдарда еркін және жауапты таңдау жасау дағдыларын қалыптастыру

 

Онлайн-консультациялар

Microsoft Teams, Zoom платформасында, WhatsApp желісінде онлайн жеке және топтық кеңестер. Психологтардың жұмыс кестесіне сәйкес топтық және жеке сабақтары: сағат 8.00-ден 18.00-ге дейін өткізіледі.

Оқушылардың ата-аналарына психологтың пайдалы кеңестері

1 Ереже. Жүктеме. Балаңызды бірінші сыныпқа бергенде мектеппен қатар мектептен тыс секцияға немесе үйірмеге бір уақытта жіберу дұрыс емес. Мектеп өмірінің басталуы 6-7 жастағы балалар үшін үлкен стресс болып саналады. Егер бала далада серуендемесе, демалмаса, асықпай үй тапсырмасын орындай алмаса, оның денсаулығында проблемалар туындауы, невроз басталуы мүмкін. Сондықтан, музыка мен спорт балаңыздың тәрбиесінің қажетті бөлігі болып табылса, оны мектеп басталардан бір жыл бұрын немесе екінші сыныптан бастап апарғандарыңыз дұрыс.

2 Ереже. Компьютер. Компьютер, теледидар және үлкен визуалды жүктемені қажет ететін кез келген іс-шаралар күніне бір сағаттан аспауы керек – бұл әлемнің барлық елдеріндегі офтальмологтар мен невропатологтардың пікірі.

3 Ереже. Мақтау. Балаңызға мектепте бірінші жыл оқығанда Сіздің қолдауыңыз қажет. Ол сыныптастарымен, мұғалімдерімен қарым-қатынасын қалыптастырып қана қоймай, біреулер онымен дос болғысы келетінін, ал біреулері дос болғысы келмейтінін алғаш рет түсінеді. Дәл осы уақытта оқушының өзіне деген көзқарасы қалыптасады. Егер балаңыз сабырлы, өзіне сенімді адам болып өскенін қаласаңыз, оны міндетті түрде мақтап тұрыңыз. Балаңызды қолдаңыз, дәптердегі екілер мен нашар жазу үшін ұрыспаңыз. Сіздің тарапыңыздан түскен шексіз сөгіс пен жазадан балаңыздың өзіне деген сенімін жоғалтатынымен салыстырғанда ұсақ-түйек.

4 Ереже. Баланы ояту. Баланы оятудың қажеті жоқ, ол көрпесін тартып, оны үнемі тежейтін анасын, жақтырмай қалуы мүмкін. Оған оятқышты қалай пайдалану керектігін үйрету әлдеқайда жақсы болады. Егер бала тұруға қиналса, оны «жалқау» деп мазақтамаңыз. Сіз бұл мәселені басқа жолмен шеше аласыз: уақытты бес минут ертеге қойыңыз: «Иә, түсінемін, қандай да бір себептермен бүгін тұрғың келмейді. Тағы бес минут жата тұр». Бұл сөздер айқайға қарағанда жылылық пен мейірімділік атмосферасын тудырады. Музыканы қосып қоюға болады. Бала таңертең асыққанда көбінесе бәрін баяу жасайды. Оны асықтырудың қажеті жоқ, нақты уақытты айтып, жасап жатқанын қашан аяқтау керектігін көрсеткен дұрыс: «10 минуттан кейін мектепке бару керек». «Сағат 7 болды, 30 минуттан кейін біз таңғы асқа отырамыз».

5 Ереже. Мектептен келу. Балаларға үйреншікті жауап қайтаратын сұрақтар қоймаңыз. -Мектептегі жағдай қалай? – Жақсы. – Сен бүгін не істедің? — Ештеңе. Қандай баға алдың? және т.б. Кейде бұл сұрақтың қаншалықты баланың ашуын келтіретінін есіңізде сақтаңыз, әсіресе бағалар ата-аналардың күткеніне сай болмаған кезде («олар мені емес, менің бағамды қалайды»). Баланың бетіне қандай эмоциялар пайда болатынын қадағалаңыз. («Бүгінгі күн сен үшін қиын болды ма? Аяқталғанына дейін әрең жеттің бе. Үйге келгеніңе қуаныштысың ба?»). «Әкең келді». Демалсын, газет оқысын, барлық арыз-шағымдар мен өтініштерді үстінен түсірудің қажеті жоқ. Кешкі асқа бүкіл отбасы жиналғанда, сөйлесе аласың, бірақ тамақ ішу кезінде жақсы нәрселермен, ішіңдегі сырыңмен бөліскен жөн. Бұл отбасын жақындастырады.

6 Ереже. Ұйықтау керек. Балаларды ата-анасы жатқызған дұрыс. Ұйықтар алдында онымен сырласып, мұқият тыңдап, қорқынышын кетіріп, баланы түсінетіндігіңізді көрсетсеңіз, ол жан дүниесін ашуға және қорқыныштан, алаңдаушылықтан арылуға және тыныш ұйықтауға үйренеді. Бала жуынуды және ішуді ұмытып кеткенін айтса, ұрысудың қажеті жоқ.